Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

kväll...äntligen.

Av Angie Jeppsson - 23 oktober 2011 22:27

Innan idag reste jag mig för att gå ut och kolla till kaka nummer 2

Då snurrade det till i huvudet och blev svart för ögonen

La mig på golvet i köket, kallade till mig Bella och fjantade lite om mamma som inte mår bra

Låg där en stund, sen mådde jag okej

Men jag bestämde mig där, för att inte göra mer hemma än att ta ut kakan från ugnen

Väntar med resten som jag hade planerat tills imorgon, vi dör ju knappast


Ganska obehagligt, medans kidzen vilade middag, var Danne iväg en sväng, jag la mig för att vila, vaknar till emellanåt utav att hjärtat hoppar till, svårt att andas, yrsel, det dunkar liksom i otakt känns det som, sen lugnar det sig, och jag kan somna om.


Well, eftermiddagen och kvällen spenderade jag och kidzen hos Asia, tog med min hjärtakaka, och vi lagade mat där, 

det kändes bra, behövde mest bara komma hemifrån, och där har jag liksom ett andra hem.

När Danne kom körde vi till apoteket, hämtade mina nya mediciner och köpte alvedon till mig.

Körde till Turning Torso och barnen gick omkring och filosoferade.


Väl hemma igen hängde jag en maskin tvätt, kastade in en ny, tog min medicin och väntar nu på tröttheten, ont i nacken som f*n, och ont i halsen :/


Dagen idag, ja...den har varit överlevbar.


Dagens ord, våga tro på att allt ska bli bra.(ibland behöver man mer än ett ord som dagens ord :P)

 
 
linda

linda

24 oktober 2011 10:52

Hej gumman

Hhhmmm dagens ord !!! Ja varför inte ... som jag brukar säga intressant läsning och jag får för mej att det är en bra grej för dej precis som för mej men jag har tappat det lite med blogg... Men men det kommer igen... love linda

http://borderlinehaxan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie Jeppsson - 18 januari 2017 21:00

Jag har alltid vetat att man inte kan se utanpå Hur det känns inuti Jag har alltid vetat att man behöver alla pusselbitar för att bli hel Jag har alltid vetat att man ibland måste räcka ut sin hand och be om hjälp Allt detta har jag alltid veta...

Av Angie Jeppsson - 30 december 2016 11:52

Jobbade ensam idag. Kryper i kroppen. Ser mig över axeln en miljon gånger. Hjärtklappningarna gör det jobbigt. Gör det jag måste. Försöker slappna av. Men jag skyndar. Stress inuti. Nåväl. Blir en helg i familjens tecken. Tacksam. Jag saknar my...

Av Angie Jeppsson - 14 december 2016 19:29

Tredje dagen som jag jobbar endast 4 timmar. När jag kommer hem är jag fullkomligt slut... Väntat 2 långa veckor på att få komma tillbaks till psykologen. Jag sov ifrån tiden idag :( Irriterad över tröttheten. Irriterad över att inte känna mig som ...

Av Angie Jeppsson - 4 december 2016 20:05

  genom livet har jag varit en resande, i många bemärkelser väskan jag släpat med mig har blivit tyngre och tyngre mycket i den har jag aldrig orkat trassla upp vissa saker har jag släpat ur den för att börja reda ut nystan med tryckt tillb...

Av Angie Jeppsson - 14 november 2016 22:16

ett steg fram och sen vad som känns som femtio steg tillbaks...   sjukskriven, låter kanske skönt, men det finns en anledning till att jag är det, anledningen dränerar mig... byten av mediciner, trötthet, yrsel, går omkring och känner mig ful...

Ovido - Quiz & Flashcards