Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Angie Jeppsson - 15 oktober 2011 21:05

Svårt att sova igår natt, tankarna for omkring i en orelevant värld

Fick ingen riktig ro, men, sov lite, vaknade av att den stora tjejen serverade dom små frukost i köket, hon är verkligen den finaste tjejen <3


Sen var det tvätttid, tvättade undan mycket, sen bar det av till mamman min på fika och hundhämtning, skönt o bara sitta där ett tag, barnen älskar ju att vara hos mormor med :)

Sen for vi iväg en sväng till några affärer, bla, ikea, stadium, avslutade dagen med lek i folkets park, och ett försök att se fontänen i pildammarna som givetvis var avstängd idag :/


Dagen gick fort, o jag känner mig helt slut.

Mått sådär "utanför" mig själv idag, märkligt.

Undrar hur länge detta ska vara, obehagligt, obeskrivligt.


Just dessa dagar, har jag, trots att jag har en underbar familj, ganska mycket önskat att jag kunde vara ensam.

Bara ensam och slippa prata, stänga av luren, datorn, bara vara, ligga på rygg i soffan med händerna så där i svanken som jag tycker om att sova.

Bara lyssna till mina egna hjärtslag och andas.


Ja, ibland kan man önska att man hade överflödig ensamtid.

ganska ofta.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards