Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Angie Jeppsson - 16 oktober 2011 22:12

Sitter idag men en önskan, en önskan om att allt vore annorlunda                             En önskan om att jag skulle må tillräckligt bra för att verkligen ta vara på tiden jag har, utan att bli irriterad över små saker, utan att begrava mig i "kansken"

      Mina tankar är liksom inte med mig, vi gör mysiga saker, spenderade förmiddagen i Arrie med kidzen, dom var glada och kastade stenar, gjorde små båtar, allt var lugnt, men jag går omkring och bär på något som skapar stress i mig                         Spänd, och hela tiden på väg                                                             Rastlös mitt i aktiviteterna, det gör mig obekväm, som om jag behöver kommer ut ur min egen kropp                                                                                                        Söker frenetiskt efter ro, vet bara inte hur jag ska skapa det i mig själv                   Har kommit på att jag i veckan ska ta nycklarna till kolonin, bara åka dit efter grupp, helt ensam, ta ut en stol, sitta där för mig själv, klippa lite gräs, ensam, med musik, för jag dör nog annars. Känns så. Trivs inte med att vara mig själv just nu. Blä











Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards