Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Angie Jeppsson - 20 oktober 2011 21:42

Ögonen svider

Fått en stunds lugn och ro nu ikväll, broren kikade förbi, vi spelade Geni, kunde ganska snabbt konstatera att ingen av oss hör hemma i just den kategorin :P


Men det var lugnt, länge sen vi verkligen hann umgås.

Jag är ju i processen att sänka dosen utav dom antidepressiva jag har för att kunna sätta in en ny sort, 

en ny sort som har bieffekten att man får mer aptit, vilken leder till viktökning :S

Vet inte vad jag egentligen känner inför det, får väl hålla sten koll på vad jag äter, får väl bli att fylla kylen med citron, vitkål och isbergssallad, sånt som jag tycker om istället för skit.

Just nu tänker jag mest på att få sova lugnt, och få bort lite av denna ständiga oron.

Känslan av att inte höra hemma i mig själv, att vilja, eller behöva försvinna från mig själv.


Tankarna virrar omkring, spenderat hela dagen i bilen känns det som, och ändå inte fått utträttat det jag behövde göra :(

Jaja, finns ju en morgondag, och det finns ju en lördag framför mig,

jag längtar.

Ska med mannen min till KBH, en dags tur bara, vi två, promenixa och andas, fika och äta KFC :P

Jalla, låt lördagen komma.


SOvgott, jag måste försöka sova nu, yrar bort mina timmar och hjärtklappningarna är på väg.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards