Direktlänk till inlägg 22 april 2016

Att uppskatta vardagen

Av Angie Jeppsson - 22 april 2016 22:38

Att få landa i mannens famn.
Bara ligga brevid o titta på någon meningslös serie.
Att känna tacksamhet.
Kärlek.

Sonen fyllde 9 år idag. Imorgon blir det kalas.
Tiden går fort och varje dag vaknar jag med en önskan om att barnens liv ska fortsätta på rätt väg.
Att dom alltid ska känna sig älskade.
Uppskattade.
Värdefulla.
Vi har 4 alldeles fantastiska barn.
Som vi lyckats med trots våra egna dysfunktionella uppväxter.
4 stadiga kidz.

Tittar på mannen min och vet.
Att det finns en mening med allt.
Med hårt arbete når man mål.


Kärlek.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie Jeppsson - 18 januari 2017 21:00

Jag har alltid vetat att man inte kan se utanpå Hur det känns inuti Jag har alltid vetat att man behöver alla pusselbitar för att bli hel Jag har alltid vetat att man ibland måste räcka ut sin hand och be om hjälp Allt detta har jag alltid veta...

Av Angie Jeppsson - 30 december 2016 11:52

Jobbade ensam idag. Kryper i kroppen. Ser mig över axeln en miljon gånger. Hjärtklappningarna gör det jobbigt. Gör det jag måste. Försöker slappna av. Men jag skyndar. Stress inuti. Nåväl. Blir en helg i familjens tecken. Tacksam. Jag saknar my...

Av Angie Jeppsson - 14 december 2016 19:29

Tredje dagen som jag jobbar endast 4 timmar. När jag kommer hem är jag fullkomligt slut... Väntat 2 långa veckor på att få komma tillbaks till psykologen. Jag sov ifrån tiden idag :( Irriterad över tröttheten. Irriterad över att inte känna mig som ...

Av Angie Jeppsson - 4 december 2016 20:05

  genom livet har jag varit en resande, i många bemärkelser väskan jag släpat med mig har blivit tyngre och tyngre mycket i den har jag aldrig orkat trassla upp vissa saker har jag släpat ur den för att börja reda ut nystan med tryckt tillb...

Av Angie Jeppsson - 14 november 2016 22:16

ett steg fram och sen vad som känns som femtio steg tillbaks...   sjukskriven, låter kanske skönt, men det finns en anledning till att jag är det, anledningen dränerar mig... byten av mediciner, trötthet, yrsel, går omkring och känner mig ful...

Ovido - Quiz & Flashcards