Direktlänk till inlägg 24 april 2016

Söndag

Av Angie Jeppsson - 24 april 2016 17:14

Har varit en kalashelg. Fullt ös.
Nu ligger jag i soffan och vilar.
Det ska tvättas klockan 18.
Kommer som vanligt hänga tvätt tills 22.30

En miljon tankar. Jag fungerar så.
Jag är tyst.
För inuti pratar jag väldigt mycket med mig själv.
Jag bearbetar och jobbar.

Det viktigaste i allt detta är barnen.
Att dom går ut hela. Helare än vi någonsin varit o blir.
Sjukdommar och tunga tider bakom och framför oss.
Öppenhet. Att kunna säga vad man tänker och visa vad man känner.
Ödmjukhet inför det som drabbar oss i livet som vi inte kan styra.
Förståelse inför att livet är så här.

Kärlek

 
 
Sis

Sis

24 april 2016 17:21

Massa kärlek till dig/er! ❤️ Ni löser det, allt fixar sig till slut. Barnen uppskattar allt ni gör o har gjort för dom. Ni är underbara föräldrar. Jag är precis som du miljoner tankar som snurrar i huvudet men själv är jag bara tyst 🤔 Livet är inte alltid lätt, mycket banor o det blir lite vad man gör det till..tyvärr så är det för alla ❤️

http://Fb

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie Jeppsson - 18 januari 2017 21:00

Jag har alltid vetat att man inte kan se utanpå Hur det känns inuti Jag har alltid vetat att man behöver alla pusselbitar för att bli hel Jag har alltid vetat att man ibland måste räcka ut sin hand och be om hjälp Allt detta har jag alltid veta...

Av Angie Jeppsson - 30 december 2016 11:52

Jobbade ensam idag. Kryper i kroppen. Ser mig över axeln en miljon gånger. Hjärtklappningarna gör det jobbigt. Gör det jag måste. Försöker slappna av. Men jag skyndar. Stress inuti. Nåväl. Blir en helg i familjens tecken. Tacksam. Jag saknar my...

Av Angie Jeppsson - 14 december 2016 19:29

Tredje dagen som jag jobbar endast 4 timmar. När jag kommer hem är jag fullkomligt slut... Väntat 2 långa veckor på att få komma tillbaks till psykologen. Jag sov ifrån tiden idag :( Irriterad över tröttheten. Irriterad över att inte känna mig som ...

Av Angie Jeppsson - 4 december 2016 20:05

  genom livet har jag varit en resande, i många bemärkelser väskan jag släpat med mig har blivit tyngre och tyngre mycket i den har jag aldrig orkat trassla upp vissa saker har jag släpat ur den för att börja reda ut nystan med tryckt tillb...

Av Angie Jeppsson - 14 november 2016 22:16

ett steg fram och sen vad som känns som femtio steg tillbaks...   sjukskriven, låter kanske skönt, men det finns en anledning till att jag är det, anledningen dränerar mig... byten av mediciner, trötthet, yrsel, går omkring och känner mig ful...

Ovido - Quiz & Flashcards