Alla inlägg under november 2015

Av Angie Jeppsson - 29 november 2015 18:19

Dagarna har gått fort dom senaste veckorna.
Plötsligt jobbar jag sista dagen imorgon på mitt nuvarande kontrakt.
Läkarbesök med Emilio på eftermiddagen.
På tisdag, första dagen på december månad ska jag på begravning av en gammal kär barndomsvän...
Malte...
Känns så overkligt men gör en så medveten om att man inte ska ta något för givet.
Livet kan vi inte bestämma över.
Döden kommer när helst den behagar.
Sorgligt...

Dagarna här går så fort. 4 underbara barn som både ger och tar energi.
Vi alla räknar dagarna nu tills vårt underbara Polen.
Svärfars flytt hem till oss har gått bra.
Mycket upprepande av frågor och svar, men bättre än jag hade förväntat mig.
Omställningar ja. Och inser igen att relationen mellan oss andra 6 är än viktigare att bygga på.
För att inte förlora vårt i detta.

Kärlek. Kärlek är det viktigaste vi har.

Ovido - Quiz & Flashcards