Alla inlägg den 9 november 2012

Av Angie Jeppsson - 9 november 2012 17:29

Dagarna går för fort, för många måsten, för många tankar som upptar min tid.

Vill pausa livet, sätta mig ner på en gräsplätt, iaktta mina fina barn på lite avstånd, 

granska dom, minnas varje detalj, ligga nära var en av dom och lukta på dom, alltid bära med mig doften

vill sitta i all tystnad och se när dom sover, bara se hur dom gör sina miner, sparkar av sig sina täcken, 

andas så djupt

Mina fina fina barn, som blir stora så snabbt.

Om jag inte visste vad kärlek var förr, så vet jag det nu, när jag ser dom, allt jag gör är för dom, 

allt jag vill är för deras skull.

 

Mina fina fina kidz, som har 3 helt skilda personligheter, men alla lika underbara.

Kärlek, sann kärlek, ser man i barnen.

Jag har präntat in gott i dom, så ska det fortsätta.

 

Illari, Emilio, Isabelle

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards