Alla inlägg den 7 november 2012

Av Angie Jeppsson - 7 november 2012 16:09

Ibland kommer det förflutna ikapp, skapar kaos och tårarna bränner
Allt som hänt har gjort det utav en anledning, kan verka sjukt, men jag måste tro det för att överleva
Måste tro på att Gud inte låter oss genomgå helvete i onödan, måste tro på att smärtan vi ibland tvingats utstå är för att styrkan vi får av att gå igenom det är för att kunna ta oss förbi alla hinder vi kan stöta på
Oc h världen är rund, allt orätt som blivit gjort kommer tillbaks till oss
Karma kommer vara en bitch för dom som förtjänar det

Tömde lite, somliga dagar finns det inget stopp, tar mig till min grupp och laddar på med lite energi
Evigt tacksam för dig, som jag orkar prata med, som klarar att lyssna..

Jag har kommit en bit på vägen men en bit kvar.

Ovido - Quiz & Flashcards