Alla inlägg den 28 november 2011

Av Angie Jeppsson - 28 november 2011 19:35

Ingen riktig anledning egentligen, men en tung dag.

Väljer att låsa upp, för jag känner, att vissa som behöver läsa, kanske inte orkar be om lösen, nu har jag mest chansat men ändå...


Du, läser du så vet du vem du är, för andra oväsentligt.

Känns i mitt hjärta detta, för det var inte så här jag väntade mig att det skulle bli

Samtidigt har jag hela tiden befarat...att detta kunde ske

Märkligt hur man vet ibland, och ändå inte orkar ta det till sig

Men hoppas du förstår, att när jag valt att kalla någon en nära vän, som du är

Så försvinner jag inte för att omständigheterna kring våran vänskap ändras, 

Jag finns här kanske i annan form, men jag finns

Och jag hoppas, så klart, att du ska hitta tillbaks,

kanske inte på detta sättet, men på något sätt

För du, är viktig, för mig, för fler än jag, borde vara viktig för dig med :/


Ja en tung dag, mina tankar är inte riktigt med...


Hemma, ja hemma har jag gjort "tomte" gröt idag, med saftsås, gott, men inte bra ju för min vikt, jadajada, vet men orkar inte...inte idag...


Jag är tacksam, i alla uppgifter jag får till mig ser jag, på mig själv och dom i min närhet, och förstår på ett helt nytt sätt, varför vi är dom vi är, och framför allt, lär jag mig se, vart jag alltid hamnat snett.


Dagens mening:

Jag kan vara en bra människa som gör dåliga saker...Man kan vara emot mina handlingar utan att vara emot mig som människa...



Att förstå den, och känna den, det är målet.

Ovido - Quiz & Flashcards