Alla inlägg den 18 november 2011

Av Angie Jeppsson - 18 november 2011 21:43

Rent praktiskt hade jag behövt ett sånt, jobbigt att behöva tjata, bli skickad fram och tillbaks, för att ändå inte få något riktigt svar...Det enda jag egentligen ber om är ett papper, för att kunna ordna upp resten själv, förstår inte hur svårt det kan vara faktiskt.                                          Släpper detta här och nu, för det tar för mycket energi.                                                                                                                                                                                    Var i stan idag, ensam, skönt faktiskt, promenixade runt, eller halvsprang från butik till butik, köpte mysdressar till mina finaste, strumpor med halkisar, overaller till dom små, fick bli Fix, strumpbyxor till min lella, och en tunika eftersom hon tycks växa ifrån allt :/                                                                                                                          Mannen hämtade upp mig o barnen hemma efter sitt jubb, vi fick ju byta båda overallerna, eftersom jag lever i förnekelse - tack sofie för påpekandet :P  Jag tycker mina små är sååå små, fast det var dom ju inte hahahaha.          Sen körde vi och bytte däck, spännande tyckte kidzen.                                                                                                                                                                                 Vi käkade hemma, stora tjejen skulle hem till sin vän Amelia för att sova där inatt, tjejkväll, så jag och lella följde henne dit, blev lite kaffepaus och snicksnack, alltid trevligt faktiskt, spelar mindre roll vad vi pratar om eller hur långt det går mellan gångerna, men det är skönt, Jennie är bra.                                                              Idag är jag obekväm, känner mig utanför mig själv, rastlös, det kryper i kroppen, allmänt besvärad och allmänt inte jag :/                            Väntar hem mannen från lockarp, sen ska jag nog krypa ner brevid honom och låta bli att försvinna bort.                 





Ovido - Quiz & Flashcards