Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Angie Jeppsson - 26 maj 2012 21:34

Vaknade alldeles förvirrad imorse, hann rusa upp, leta fram min telefon, ställa mitt larm på 05.00, lägga mig ner igen, undra hur vädret skulle bli och var vi skulle jobba, blundar, försöker skynda att somna och njuta av mina knappa 27 minuter...insåg plötsligt att jag inte skulle jobba alls idag ju, det var ju plötsligt lördag :P


Kunde inte somna om, njöt av tystnaden i hemmet, allas andetag, märkligt hur jag älskar att höra hur familjens andetag.

Lite kaffe, men det smakade inte bra :S

Satt och svarade på några mejl, tänkte, skönt i tystnaden.


Dagen blev verklig, kidzen vaknade vid 7, mannen fick ligga kvar till 9, 

jag promenixa med hunden och köpte henne lite mer mat, 

plötsligt var det dax för träningen.

Tränade, skönt, jag behöver det.


Dagen har varit lång, fylld med barnoljud, migrän,tatueringsbrummande, brist på lugn, stök.


Vi tog en kvällsrunda med kidzen dock, skönt, på med mina nike, danne på bräda, kidzen på varsin cykel, och kom hem vid 21, barnen är trötta.

Danne tog Illari och körde för att hämta hem lite pizza, får bli kvällsmys i soffan.

Just idag är jag lite extra tacksam att jag har min man <3

Ovido - Quiz & Flashcards