Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Angie Jeppsson - 11 maj 2012 23:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angie Jeppsson - 11 maj 2012 17:48

Vaknade, aningen för sent, fick stressa mig igenom morgonen för att hinna komma iväg i tid, väl nere i garaget och inpackade allihop i bilen, lät bilen vår som om den skulle ramla i bitar :S


Ett gnissel som jag aldrig förut hört...Danne var förbannad, hahaha, han och hans adhd gick igång direkt, muttrande, körde fram o tillbaks för att se vad som var fel.


Vi körde till skolan och lämnade Illari, det gnisslade, vi körde till dagis för att lämna dom små...

det gnisslade satan, jag gick ur bilen, halvsprang med kidzen för att hinna i tid till jobb, dagis var släckt, inte en kotte...

akut ringde mamma, och mama, svärmor svarade, barnen kunde vara där, dumpa dom hos henne,

åkte med mannen o beslöt oss för att lämna bilen i garaget för att istället ta buss, gick mot busshållsplatsen,

missade min buss med en halv minut, mannen åkte med sin buss, jag hoppade in i en taxi, kom till jobb 30 minuter sent :S


Men trots det hade jag en alldeles underbar dag, skit kul att vara på jobb när man kan skratta och jobba samtidigt, 

kom hem, aningen trött, mannen hämtade bilen medans jag fikade hos svärmor, en gammal granne tog en titt på bilen, något hade kilat fast sig mellan bromsgrejset, lossnade och vi kunde få konstaterat att bromsklossarna ska bytas om några månader :)


Vi har nu en 4 hjulig volvo istället för en 3 hjuling :P

Och ja, jag trivs bra med att vara jag just för tillfället, trött som fan, ja, men har nått den där "jagärdöd" tiden, 4 veckor, nu kan det bara bli bättre :)


ha en underbar helg allihopa, det tänker jag ge mig fan på att ha <3


dagens ord, ta vara på vad man har och njuta av stunderna när allt känns bra :)

Ovido - Quiz & Flashcards