Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Angie Jeppsson - 15 maj 2012 22:06

Trivs som fisken i vattnet på jubb, vi jobbar, jag frågar, jag kollar, jag provar, jag lyckas, jag frågar lite till, och vilken känsla, att jobba brevid en sån kunnig människa.

Känns som om det inte finns något jag kan fråga som han inte kan svaret på.

Och vi har kul, vi kommer överrens och skrattar mycket.


I hemmet är det lite segt, vi har haft lite motgångar, kommer fortsätta så ett tag till, men vi tar oss igenom, om än med mjölksyra i benen.

Trots motgångar och segheten har vi det underbart, vi gör saker vi alla tycker om, det behöver inte vara så avancerat, fiske, träning, promenader och grillning, vi 5, i gott sällskap av varandra.

Dessa dagar finns inte mycket tid över till annat, till andra, jobbar rätt så bra båda två, den tiden som finns kvar vill jag unna mina kidz, typ 10 timmar om dagen på dagis, dom få timmarna som kvarstår vill vi vara tillsammans.

Ganska logiskt :)


Ställde mig på vågen i söndags, 2 kilo till borta, typ 3 till, sen ska jag vara nöjd, träna, känna mig mer fit, och må bättre.

Det är egentligen målet, att känna mig bekväm.


Tankarna snurrar, mycket kaos i huvudet, men, allt löser sig, det gör det, för jag kan välja, kan välja att kämpa vidare, att aldrig ge upp, endast det vi bestämmer oss för är omöjligt blir omöjligt.


Dagens ord, en dag kommer jag kunna se tillbaks, och vara glad över alla val, för dom lett mig någonstans väldigt bra.


Ovido - Quiz & Flashcards