Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Angie Jeppsson - 26 juni 2012 19:06

haft bra dagar, mår bra, känner mig lugn, tagit mig ensamtid, i form av möten, promenader, diska med hörlurar, bada i evigheter, 

jobbar och stormtrivs, varje dag är en bra dag, oavsett vad jag bär med mig för känsla på morgonen är det bra på jobb.


kidzen trotsar, ja visst, Bella verkar vilja ha ihjäl mig x antal gånger per eftermiddag, och hon njuter i fulla drag,

men, ett stort MEN, våra kidz mår bra, är trygga, stabila i sig själva, och dom vet, att jag älskar dom mer än livet självt.

för jag älskar dom, och Danne älskar dom, mest av allt.


vikten står stilla nu, varken äter mer eller mindre, men, träningen segar jag med, genom att skriva det nu, utmanar jag mig själv att sparka mig i arslet och sätta fart,


märker att jag lätt dras ner i negativitet som inte är min egentligen, så, shas med det, det passar inte i mitt liv, och det tar mer energi än det genererar.


imorgon ska bli en utmärkt dag, solen kan hålla sig på avstånd om så önskas eftersom vi jobbar i ett trångt litet badrum som är så varmt att vi smälter bort :P

i mitt hjärta är det varmt nog ändå :)


imorgon grupp. skönt.


dagens ord, kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards