Alla inlägg den 1 juni 2012

Av Angie Jeppsson - 1 juni 2012 19:29

Var uppe vid halv fem imorse, som jag brukar, men startade i rally fart, 

hängde tvätt, kokte pasta, fixade pastasallad till stora tjejen som skulle på utflykt, 

fixade hennes andra saker hon skulle ha med, 

lagade kaffe till termosen till mig o kollegan,satte in lite nya låtar på min lur

väckte, klädde på och skickade iväg kidzen och mannen, fast ja, han klädde sig själv :P


sen hoppade jag in i en dusch, klädde mig och traskade bort mot bussen som skulle skjutsa mig till Lund denna morgon.

skönt, satt där på bussen, en halvtimme typ, hann lyssna på mina låtar, njuta av morgonen, skriva lite i min bok och andas ut liksom

Dagen har sen rullat på, riktigt roligt på jobb, denna lilla källaren ska bli kul och se när vi är klara :)


I mitt huvud just idag är det lite kaos, vet inte riktigt vad som är vad, men det känns lite märkligt,

ganska glad att det är fredag och jag skippade träningen idag.

Tror att helgen gör mig gott, ett möte ska hinnas med, och jag, jag ska orka vara med mig själv.


Livet är faktiskt fint nu, somliga dagar är väl motiga, men jag tar mig liksom igenom dom med glädje.

Som jag konstaterade igår, somliga människor ger en massor av energi utan att ta av den.

Laddar batterierna helt enkelt :)


Dagens ord, sortera

Ovido - Quiz & Flashcards