Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Angie Jeppsson - 2 juni 2012 10:46

Ett längre tag nu, har jag vägrat prova mina gamla jeans, vägrat prova dom för att viktminskningskravet inte ska behöva bli det enda i mitt huvud...

Jag är försiktig med vad jag äter, hur mycket jag äter och när jag äter.

Kan inte säga att jag bantar, men jag håller koll.


Idag när jag duschat stod jag i hallen och letade efter vad jag skulle hoppa i, veckodagarna består ju av arbetsbyxor, känner mig pösig och allmänt "tjock", efter jobb hoppar jag i lösa jeans och bara fortsätter vara pösig,

men idag, drog jag fram mina gamla favorit jeans, dom jag köpte för 11 kilon sen :P

Drog på dom, knäppte och oj, det funkade ju :D

Lite till ska dock bort, så dom blir precis som förut :)

Men glad är jag, strövar nu omkring i miga tighta jeans och ska städa, det gör inget att idag inte är någon bra dag, mina jeans passar iallafall :)

Ovido - Quiz & Flashcards