Direktlänk till inlägg 25 april 2012

trött och allmänt bull :/

Av Angie Jeppsson - 25 april 2012 17:37

Bella vägrar sova en enda hel natt ...tröttsamt, igår gick jag och la mig vid halv elva, klockan 00.10 vaknade lillan, så märkligt, hon är inte sjuk, inte varken varm eller kall, inte hungrig, inte törstig, lampan är tänd, och trots det så ska det gnällas... :/ hinner gå och lägga mig ner igen, blunda, sen kallar hon på nytt.


Migränen kom dundrandes medans jag gick med kidzen hem från respektive dagis och skola, ville bara sätta mig ner på marken och vägra gå, men shi, kallt och blött, traskade raskt vidare, svor åt alla jävlar som inte fattar att man har väjningsplikt vid övergångsställen, hur svårt kan det vara att förstå, man har lust och gå rakt ut och låta dom köra på mig ju, och sen resa mig upp, om det inte går alltför illa, och nita dom jävlarna.


Ähh, haft en allmänt dålig dag, inget gick som det skulle, och japps, det stör mig, i kombination med för lite sömn 1 vecka i  streck.

Verkar som vi blåser av kalaset till helgen, Emilio och Bella ska åka med sin farmor till Polen i förhoppningsvis 2 veckor.

Våndas lite av att ha dom iväg så länge, samtidigt tror jag att min kropp hade behövt det, får sova när jag sover, få ligga ner utan att resa mig upp stup i kvarten, 

känns liksom att sova i snitt 4 timmar, jobba hela dagen och komma hem och jobba vidare med hemmet och kidzen.


Vi får se hur allt blir, vad jag iallafall vet är att jag idag, är en mindr älskvärd individ som vill krypa ner under täcket med min man som hävdar att jag ska släppa dagen som varit och att morgondagen blir bra.


dagens ord...jag hade behövt min grupp. :S


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie Jeppsson - 18 januari 2017 21:00

Jag har alltid vetat att man inte kan se utanpå Hur det känns inuti Jag har alltid vetat att man behöver alla pusselbitar för att bli hel Jag har alltid vetat att man ibland måste räcka ut sin hand och be om hjälp Allt detta har jag alltid veta...

Av Angie Jeppsson - 30 december 2016 11:52

Jobbade ensam idag. Kryper i kroppen. Ser mig över axeln en miljon gånger. Hjärtklappningarna gör det jobbigt. Gör det jag måste. Försöker slappna av. Men jag skyndar. Stress inuti. Nåväl. Blir en helg i familjens tecken. Tacksam. Jag saknar my...

Av Angie Jeppsson - 14 december 2016 19:29

Tredje dagen som jag jobbar endast 4 timmar. När jag kommer hem är jag fullkomligt slut... Väntat 2 långa veckor på att få komma tillbaks till psykologen. Jag sov ifrån tiden idag :( Irriterad över tröttheten. Irriterad över att inte känna mig som ...

Av Angie Jeppsson - 4 december 2016 20:05

  genom livet har jag varit en resande, i många bemärkelser väskan jag släpat med mig har blivit tyngre och tyngre mycket i den har jag aldrig orkat trassla upp vissa saker har jag släpat ur den för att börja reda ut nystan med tryckt tillb...

Av Angie Jeppsson - 14 november 2016 22:16

ett steg fram och sen vad som känns som femtio steg tillbaks...   sjukskriven, låter kanske skönt, men det finns en anledning till att jag är det, anledningen dränerar mig... byten av mediciner, trötthet, yrsel, går omkring och känner mig ful...

Ovido - Quiz & Flashcards