Alla inlägg den 9 april 2012

Av Angie Jeppsson - 9 april 2012 19:49

varit en oändlig helg, hahaha, inte ofta man får för mycket helg liksom, men dagarna har känts overkligt långa.

nu sitter jag här, tjatar på kidzen som ska somna, mannen spelar ps3, jag reser mig snart, vi har bokat en dejt jag o mannen, i soffan med varsin kopp te, om några minuter.


imorgon startar vi om med rutiner, behövs, egentid, saknas...

ska försöka få in en dag i veckan som erbjuder träning och möte, räcker inte med träning på helgen, veckorna är för långa.

köpte hem en boxningssäck idag, mata lite under veckorna är planen, förbränning, kondition.

ska tillbaks till läkaren med min lilla imorgon, kolla så sänkan är bra, så det går åt rätt håll.

pratade med mannen häromdagen i bilen, uttryckte mig så här.

du...vi har det jobbigt men vi har det ändå ganska bra, eller vi har det okej, eller njä, men vi har iallafall d.


kämpiga tider, verkligen, men det måste finnas en mening att vi tar oss igenom dom, tillsammans

glad för allt, verkligen allt, det bra och det dåliga

vad vi väljer att göra åt situationerna som uppstår är vad som räknas


dagens ord, att göra aktiva val som alltid för en framåt


Ovido - Quiz & Flashcards