Alla inlägg den 6 april 2012

Av Angie Jeppsson - 6 april 2012 19:54

varit några högljudda dagar, volymen har varit nästintill outhärdlig, men ja, 

vet också att jag reagerar mer på volym när jag inte mår hundra.

lillan fick ju konstaterat urinvägsinfektion, halsfluss, öroninflammation och början på lunginflammation, nätterna har varit långa, dagarna ännu längre, hon sover ju inte, eller sover väldigt lite, och trots dessa sjukdommar och en feber som går upp emot 40 grader var 3.e timme, leker hon på, far runt och flänger och dansar och retas med syskonen.


idag gaddade danne på morgonen, var mysigt, för jag fick en stund med Pernilla, det var hennes systerdotter som gjorde sig en gaddning.

efter det åkte vi till svärmor och käkade, satt, lät barnen leka av sig, Dennis kom och hämtade illari och hennes sovaöverhosmormorväska :P

Nu är vi hemma igen, mannen ska gadda, kidzen härjar vilt och jag andas.


Varit några märkliga dagar, jag har förlorat greppet om veckodagarna, glömmer vad jag planerar, och jag tror jag lägger fokus på fel saker helt enkelt.

Ilska, frustration, vilket leder till en ännu tröttare jag.


Träning imorgon, ska verkligen försöka medverka på den, ryggen känns inte av idag, men igår var den ju fruktansvärd.


dagens ord, inre lugn

Ovido - Quiz & Flashcards