Alla inlägg den 1 april 2012

Av Angie Jeppsson - 1 april 2012 14:20

måttligt road, varit på kasst humör sen jag vaknade faktiskt, migrän, irriterad, 

städade klart illaris rum, bar soffan kors o tvärs, flyttade runt, 

hamnade på mattan i vardagsrummet med bella och gjorde flygplanet, sen fjantade vi oss med att kittlas, plötsligt small det till i ryggen, och ajajaja, bad bella sluta, men vi hade kul så hon fortsätter hoppa lycklig som få på min rygg. :/

och ja nu...  mannen fick åka med illari på träning, jag fick kämpa med att hänga en maskin tvätt, kan inte diska, knappt jag orkar gå :(


försökte få isabelle att vila, så jag fick ligga ner och vila min rygg, men njää, hon är för aktiv, ska visa en massa, prata en massa och grundligt förklara att hon minsann inte är trött för hon vilat på natten.

gav upp, fixa mer kaffe och hoppas migränen åtminstonde ska försvinna.


alltså helt utan att överdriva, har jag en liten dotter som fan ta mig pratar konstant under sina vakna timmar, hon är aldrig tyst har jag upptäckt, vad hon än gör måste hon prata...hahaha, alltså hon är underbar, verkligen, men hon är för mycket.


vill bara ligga på soffan med familjen och slappa, se en värdelös film och inte tänka, men det lär inte hända idag, 

åhh, låt måndagen komma.


<3

Ovido - Quiz & Flashcards