Alla inlägg den 15 december 2011

Av Angie Jeppsson - 15 december 2011 17:54

Där är jag idag...mannen har åkte iväg för julbord med jubbet, jag mår märkligt med 3 super vilda kidz hemma, och en hund som går fram och tillbaka över golven och letar efter jag vet inte vad. farfar?

Iallafall, varit sjuk sen i förrigår, åkte på julbordet, hade jätte trevlig, skrattade innerligt för första gången på ganska länge, men sen på natten där, blev jag kass, och gradvis, ja, så mår jag sämre ;/


Rastlösheten börjar kicka in, när det kryper i kroppen och jag egentligen inte vill vara, varken här eller någon annanstans.

Smyg dricker ett glad cola, i min kaffe mugg så att barnen inte ska misstänka något :P


Snart är julen här...redan...har gått för fort, tänkte sätta en lussebullsdeg, och frysa dom så jag bara kan baka av dom på julafton. Inte baka en endaste idag, bara ha dom färdiga.

Får se om jag orkar när det närmar sig sova för barnen.


Well, tankspridd, japps det är jag

Imorgon AF och kaffe med tjejerna, sen möte...behövs.

Ovido - Quiz & Flashcards