Alla inlägg den 8 december 2011

Av Angie Jeppsson - 8 december 2011 08:12

Ja, det blir min frukost, gjorde både gröten och saftsåsen igår, 

blev lite över, lagom till min frulle.

Kaffet är på gång, vad dagen bjuder på idag är lite oklart, utvecklingssamtal kl 13.15 iallafall.

Jag försöker reda ut vad det är som känns märkligt...kan inte sätta ord på det, 

känns tomt?

Som om jag inte känner alls? Som om jag inte är?


Antar att det är medicinerna, men, det är väl bättre så här, än att må så uruselt som jag mådde innan.

Jag går inte längre sönder vid beröring, slutar inte längre andas om jag får frågan om hur jag mår.

Ska bara stanna kvar i detta, att inte isolera mig, tar dagarna lite som dom kommer, men har ändå mål, bokar in saker, ser till att få dom gjorda.

Snart kommer julen knackandes på dörren, usch julen, aja, den ska genomlidas den med, vet inte men dom senare åren har jag starkt ifrågasatt vad det är för ett påhitt egentligen.

Men firas ska det, hade gärna bara låtit tomten komma knackandes på dörren, delat paketer till barnen sen hade julen varit över :P

Snö däremot saknar jag, massvis med snö, pulka åkning och snölekar.

Komma hem sen, varm choklad, nyponsoppa, mmm....

Vintern är underbar när snön väl kommer, så jalla, snö ramla över oss :D


Ha en bra dag, det tänker jag ha!


Ovido - Quiz & Flashcards