Alla inlägg den 9 december 2011

Av Angie Jeppsson - 9 december 2011 21:53

klär av mig rustningen, släpper ut håret, böjer på huvudet, vill inte se mig i spegeln

Likt en besegrad hjältinna går jag fram till vågen, kliver upp, står kvar en stund, kanske kilona sjunker om man står en liten stund till...men nej...den visar fortfarande på samma som igår, vilket är 6 kilon för mycket.


spelar ingen roll vad andra kommer med för fraser, du är fin som du är, man ska ha lite hull hit och dit, trivs man inte i sig själv...då trivs man inte med andra.


Har beslutat mig nu, för att gå ner igen, det sitter i psyket liksom, jag har mer aptit på grund av mina mediciner ja, alldeles riktigt, men det är ju vad jag äter, för att stoppa suget, som är dåligt.

En enkelt lösning hade ju varit ja, att byta mediciner, men, vågar inte riskera måendet som kan dala rejält igen, och sen hade vi bantningstabletterna, som är beställda, och ger resultat, men mm, det är inte rätt heller, 

Jag har lärt mig en sak om mig själv, just det jag inte har lust med, är det jag behöver göra.

Alltså, skippa godis, bröd, pasta, ris, mm...kakor, bullar, mjölkchoklad, mm....


Jag önskar ställa mig på vågen om två veckor, och vara av med något iallafall, så jag kan må bra i mig.

Av Angie Jeppsson - 9 december 2011 18:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards