Alla inlägg den 6 december 2011

Av Angie Jeppsson - 6 december 2011 14:04

Varit en hektisk morgon...Dagen startade med att min telefon återigen strejkade, den ville inte alls, 

jag höll på bli gråhårig eftersom jag inte ens hittade min gamla telefon i allt kaos.

Sprang omkring, mellan att klä dom små, klä mig själv, leta papper, nycklar, sparka på soffan eftersom den inte hållit reda på min lur :/

Kommer ut i hallen, färdig att bege mig med dom små, då har Bella, monster Bella återigen tagit av sig sin overall, för hon behöfde byta tröja hävdade hon.

Aja, jag kom iväg, efter många sparkar på min stackars soffa :/


Lämnade barnen, satt på bussen, med dotterns mobil med mitt kort i , och den andra HTC luren som behövde ännu en vända på service, i den luren satte jag då mannens gamla sim kort för att kunna visa Siba personalen att luren verkligen inte fungerade.

Sitter på bussen, försöker landa, på väg till AF, helvetes telefonen börjar ta emot många sms, som jag inte kan läsa, sen börjar den RINGA! hög volym som inte går att sänka, inte går att ta emot, inte går att avvisa :(

Arga jag fick flipp, satt dock kvar som om jag bara var efterbliven och inte ville svara :P


Fixade mina saker på AF, ska få en ny tid nästa vecka, så jag hamnar rätt.

Gick till Maya, min maya, skrev lite adresser till henne, drack kaffe, andades, vi åt frukost efter hennes kund, drack lite kaffe till sen gick jag iväg.


Siba, lämnade in luren, hoppade på bussen hemåt igen, och nu, medans jag ställde mig här, lagade mitt kaffe och upptäcker att den lilla skvätten mjölk som finns kvar är gammal :/


Aja, svart kaffe och enkelt konstaterande att denna dagen...ska helst inte upprepas .


Ovido - Quiz & Flashcards