Alla inlägg under januari 2012

Av Angie Jeppsson - 2 januari 2012 00:55

jag är trött, himla trött, men jag sitter ändå här, som en idiot, kollar allt möjligt på nätet...

hör hur regnet fortsätter ösa ner där ute, vill gå ut, men vet att det är en dålig ide, så jag stannar kvar.

4 kidz kommer väcka mig imorgon, och behöva lite hjälp med den ena och det fjärde, jag kommer att gå upp, ösa i mig kaffe och vara glad, men inuti...ja, ledsen att behöva erkänna det, inuti är något trasigt.


På eftermiddagen ska vi få besök, kommer bli trevligt, träffa andra vuxna, bara få vara, andas.

Saknat min vän idag så det gör ont, tänkte igår att om bara just detta året innebär att jag kan träffa henne mer, då blir det ett bättre år...

Mina dagar bara springer förbi mig, har så mycket i mitt huvud att jag glömmer det som är viktigt, glömmer att stanna upp, göra saker för enbart min skull.

När jag väl har tiden har jag inte orken.


Oroa dig inte för mig...jag klarar mig nog. (ja så svarade jag dig)...men tack för du frågade, det betyder mycket att jag faktiskt har er, men att jag inte orkar svara ärligare, det är dumt.

Att jag inte orkar bara säga fy fan, jag trampar vatten, mjölksyra i hela kroppen, håller mig fast med en hand i bergsväggen, snart faller jag, men nej, jag säger att allt är okej.

:S


onsdag onsdag onsdag.kom snabbt.

Ovido - Quiz & Flashcards