Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Angie Jeppsson - 26 januari 2012 17:46

Ja, trodde det skulle dröja innan jag skulle kunna säga det, 

men mina senaste dagar har varit bra, 

fulla av liv, men rofyllda på något sätt.

Utelek med kidzen, mindre städnojja, möten och trevligt sällskap, barnens vänner hemma hos oss, lite promenixer,

ja, vi har haft det mysigt.

Idag kom mamma och syrran hit på besök med, med våran hund, vi käkade lite av vår dietmat :P

Drack lite kaffe och mest bara hängde.

Skönt.


Nu lirar mannen lite fifa innan det blir lite tatueringsdax,

Emilios kompis blir snart hämtad och Illaris vän gick hem för en stund sen.

Hamstrarna har fått städat till sig, jag har städat hemmet lite, Bellas och Emilios rum tar jag när dom ska sova.


Tror jag ska unna mig lite läsning ikväll, lite lugn och ro med en bok.


Dagens ord...Sinnesro.

Ovido - Quiz & Flashcards