Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Samlar mig.

Av Angie Jeppsson - 16 januari 2012 20:26

Mått halv kasst några dagar, frossa, feber, halsont, en stund mår jag bra nästa är jag så trött att jag kan sitta upp och sova :S

Idag hämtade jag kidzen, förberedde mig med en filt, varm choklad, frukt och kanelgifflar :P

Vi hamnade på en lekplats som kidzen valde, dom lekte och stojade, Danne slutade lite tidigare från jobb så han kom och överraskade barnen där så slapp vi promenixa hem sen :P


Mannen lagade maten idag, blev en jättegod soppa med kyckling, precis vad jag behövde, sen hade vi filmmys, jag somnade under täcke fullt påklädd, frös som en nakenhund.

Sov nog en timme iallafall, när jag vaknade kände jag mig lite piggare


Erbjöd mannen en spelkväll, så han och Patryk sitter nu och lirar, jag behövde detta, musik och mellanlanda.


Mina dagar är för tillfället väldigt dryga, jag orkar inte riktigt vara social, samtidigt kräker jag på tystnaden, måtte jag snart få börja jobba lite.

Vill faktiskt att det ska komma lite snö, jag hade känt mig piggare, pulka och varm choklad, ljuset som snön ger, smajlen på barnens läppar när dom får fara utför en backe, dom röda kinderna <3


Ja, snö tack, eller mycket sol och vår, långa promenader, mycket foton, fiske, shorts, linnen, kepsar, solkräm, skitiga ungar, det är livet faktiskt, när kidzen bara kan vara, grilla, äta ute, samla vatten i hinkar och fånga grodor, leka av sig all energi i timmar, 

just idag, fick Illari mig att inse hur bra det är att dom är 3.

Hon sa att utan syskon blir man ensam :/ Dom har alltid varandra, ibland bråkar dom och verkar inte alls tycka om varandra, men dom är inte ensamma, dom kan fjanta sig med varandra, leka, lära sig, bara det faktum att dom alltid under natten hamnar i samma rum, säger mig en hel del <3


underbara barn har vi, och evigt tacksam är jag för dom


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie Jeppsson - 18 januari 2017 21:00

Jag har alltid vetat att man inte kan se utanpå Hur det känns inuti Jag har alltid vetat att man behöver alla pusselbitar för att bli hel Jag har alltid vetat att man ibland måste räcka ut sin hand och be om hjälp Allt detta har jag alltid veta...

Av Angie Jeppsson - 30 december 2016 11:52

Jobbade ensam idag. Kryper i kroppen. Ser mig över axeln en miljon gånger. Hjärtklappningarna gör det jobbigt. Gör det jag måste. Försöker slappna av. Men jag skyndar. Stress inuti. Nåväl. Blir en helg i familjens tecken. Tacksam. Jag saknar my...

Av Angie Jeppsson - 14 december 2016 19:29

Tredje dagen som jag jobbar endast 4 timmar. När jag kommer hem är jag fullkomligt slut... Väntat 2 långa veckor på att få komma tillbaks till psykologen. Jag sov ifrån tiden idag :( Irriterad över tröttheten. Irriterad över att inte känna mig som ...

Av Angie Jeppsson - 4 december 2016 20:05

  genom livet har jag varit en resande, i många bemärkelser väskan jag släpat med mig har blivit tyngre och tyngre mycket i den har jag aldrig orkat trassla upp vissa saker har jag släpat ur den för att börja reda ut nystan med tryckt tillb...

Av Angie Jeppsson - 14 november 2016 22:16

ett steg fram och sen vad som känns som femtio steg tillbaks...   sjukskriven, låter kanske skönt, men det finns en anledning till att jag är det, anledningen dränerar mig... byten av mediciner, trötthet, yrsel, går omkring och känner mig ful...

Ovido - Quiz & Flashcards