Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Angie Jeppsson - 23 februari 2012 22:11

fikade idag, med sofie och benjamin, egentligen skulle jag bara lämna den dära salvan, men jag tänkte, ähh, jag bjuder på en kaffe i ett försök att lägga ner stridsyxan.

det var trevligt, inte ansträngt som jag trodde, Benjamin är alldeles underbar, och han är så saknad i mitt hjärta...


ett barn blev till, en bror, en kvinna, och ett barn, som inte är skuld till något alls, och en faster, syster och vän, som inte vill vara emellan, jag kan råda och lyssna, jag behöver inte tycka som någon av er, jag behöver inte hålla med eller säga emot, 

men jag kan förstå båda parter, i somliga tankar

men mest förstår jag benjamin, åhh fina benjamin


hur som helst, fikan gjorde min vecka


i min egen familj, har vi lite svackor, men det är inte den första vi går igenom, och det kommer vända, för efter regnet...vet vi, att solen kommer.

kalas för lella på lördag, lugnt och stillsamt, för jag orkar inte med ståhej, men hon blir lycklig iallafall, för det viktigaste för våra barn, är ju att vi är tillsammans, och att familjen samlas.

<3


fina jobbiga barn har vi, denna veckan har känts dryg, men underbara är dom på sina egna sätt.


livet blir vad vi gör det till, VI gör det till, gör vi inget alls...då fastnar vi.

Av Angie Jeppsson - 23 februari 2012 22:11

fikade idag, med sofie och benjamin, egentligen skulle jag bara lämna den dära salvan, men jag tänkte, ähh, jag bjuder på en kaffe i ett försök att lägga ner stridsyxan.

det var trevligt, inte ansträngt som jag trodde, Benjamin är alldeles underbar, och han är så saknad i mitt hjärta...


ett barn blev till, en bror, en kvinna, och ett barn, som inte är skuld till något alls, och en faster, syster och vän, som inte vill vara emellan, jag kan råda och lyssna, jag behöver inte tycka som någon av er, jag behöver inte hålla med eller säga emot, 

men jag kan förstå båda parter, i somliga tankar

men mest förstår jag benjamin, åhh fina benjamin


hur som helst, fikan gjorde min vecka


i min egen familj, har vi lite svackor, men det är inte den första vi går igenom, och det kommer vända, för efter regnet...vet vi, att solen kommer.

kalas för lella på lördag, lugnt och stillsamt, för jag orkar inte med ståhej, men hon blir lycklig iallafall, för det viktigaste för våra barn, är ju att vi är tillsammans, och att familjen samlas.

<3


fina jobbiga barn har vi, denna veckan har känts dryg, men underbara är dom på sina egna sätt.


livet blir vad vi gör det till, VI gör det till, gör vi inget alls...då fastnar vi.

Ovido - Quiz & Flashcards