Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

migränen gör mig till en mindre älskvärd individ.

Av Angie Jeppsson - 17 mars 2012 15:56

Huvudvärken kom smygandes igår, tränade, förbannat trött, kom hem, mannen gick iväg för en spelkväll, la mig inne hos Illari och såg ett avsnitt, hon somnade lagom tills det var slut, jag bäddade ner henne, vacklade mig in till Bella, bäddade ner henne, ute i vardagsrummet på soffan sov Emilio, täcke på honom med, orkade inte bära in honom på rummet.

La mig på soffan brevid, blundade, det dundrade ordentligt i huvudet, när man bara hör värken.

Men somnade snabbt, vaknade imorse, vid 7, av två små som kivades, och ja minsann, migränen kvar.



Jag blir lätt irriterad utav huvudvärk, känns som en bakfylla, fast jag ju inte fått något kul innan den *-*


Tog oss till träningen, jag och Illari tränade, Danne lekte med dom små, lattjade lite med säcken.

Hällt i mig ofantligt mycket kaffe, hahaha, snart kommer väl illamåendet så sitter jag med ett huvud som spränger och mår illa på kuppen :P


Nää, ska vila mig i 5 minuter nu, sen är det svärmor för en bit mat, och kanske, kanske ska dom små sova över.Och jag...jag ska andas.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angie Jeppsson - 18 januari 2017 21:00

Jag har alltid vetat att man inte kan se utanpå Hur det känns inuti Jag har alltid vetat att man behöver alla pusselbitar för att bli hel Jag har alltid vetat att man ibland måste räcka ut sin hand och be om hjälp Allt detta har jag alltid veta...

Av Angie Jeppsson - 30 december 2016 11:52

Jobbade ensam idag. Kryper i kroppen. Ser mig över axeln en miljon gånger. Hjärtklappningarna gör det jobbigt. Gör det jag måste. Försöker slappna av. Men jag skyndar. Stress inuti. Nåväl. Blir en helg i familjens tecken. Tacksam. Jag saknar my...

Av Angie Jeppsson - 14 december 2016 19:29

Tredje dagen som jag jobbar endast 4 timmar. När jag kommer hem är jag fullkomligt slut... Väntat 2 långa veckor på att få komma tillbaks till psykologen. Jag sov ifrån tiden idag :( Irriterad över tröttheten. Irriterad över att inte känna mig som ...

Av Angie Jeppsson - 4 december 2016 20:05

  genom livet har jag varit en resande, i många bemärkelser väskan jag släpat med mig har blivit tyngre och tyngre mycket i den har jag aldrig orkat trassla upp vissa saker har jag släpat ur den för att börja reda ut nystan med tryckt tillb...

Av Angie Jeppsson - 14 november 2016 22:16

ett steg fram och sen vad som känns som femtio steg tillbaks...   sjukskriven, låter kanske skönt, men det finns en anledning till att jag är det, anledningen dränerar mig... byten av mediciner, trötthet, yrsel, går omkring och känner mig ful...

Ovido - Quiz & Flashcards