Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Angie Jeppsson - 18 mars 2012 19:24

Hela livet var en jakt efter att fylla alla tomrum, frenetiskt sökande, tryckte in pusselbit efter pusselbit, på fel plats, sprickorna syntes i skarvarna, bitarna blev alldeles krokiga, mitt mål...

Mitt mål var att få känna mig hel.


Inget jag vill skriva om idag, kände att just detta, var viktigt för mig att få poängtera för mig själv mest, just idag.


Skippade träningen idag, träningsvärk i hela kroppen, och känner mig hängig, förkyld, Emilio ska till en läkare imorgon, om det så innebär att jag får sitta på Flens o vänta hela dagen så ja.

Vi var ute på dagen med kidzen, spelade lite fotboll, Illari åkte lite långboard, vi kom hem, lagade mat, eller ja, jag sov på soffan medans maten blev lagad :P

Sen åt vi, dom små vilade, Illari pysslade på sitt rum, jag sov lite till, medans jag samtidigt tittade på avsnitt med mannen :P


Samlade lite ork att ta mig till Ikea i eftermiddags, med tjejerna bara, Emilio fick vara hemma med pappa, vi promenixade där, köpte ljus, plastmuggar, ikeas möss, som vi haft ett helt gäng tidigare :P

Aja, vi åt varsin glass o sen rörde vi oss hemåt.


Kidzen springer runt som galningar nu, mössen har fått ett "hem", en riktig flingkartong :P

Det är mammamöss, pappamöss, flickvänmöss och "mannen"

Snart är det bedtime, har en del att ta itu med här hemma.

Morgondagen bjuder ju på att få en doktortid till min Emilio.



Har utan tvekan, det finaste man kan ha, 3 underbara barn och en man, som jag ofta vill ge en rak höger :P Men han är en klippa, faktiskt, han håller mig på jorden.


Kärlek.

Ovido - Quiz & Flashcards