Alla inlägg den 11 maj 2016

Av Angie Jeppsson - 11 maj 2016 20:53

Dagen har varit oändlig
Tung
Migränen kom igår natt. Höll mig sällskap hela dagen på jobbet. Varje rörelse smärtade.
Jag uthärdade.
Kom hem. Hämtade barn. Lagade mat. Fixade.
Inväntade mannen o stora dottern från fotbollsträningen.
Vi körde till Arrie. Sent. Men det gjorde gott.
Skönt och sitta där.
När man stundvis trott att man inte orkar ett enda steg till.
Så sitter man där. Med mobil kameran.
Skrattar. Filmar. Fotar.
Att se barnen så 1 timmes lek vid vattenbrynet.
Enkelheten. Kravlösheten. Glädjen.
Om det så är det enda jag kan ge så är det mycket.
Älskar dom mer än livet.
Varje andetag är för dom.
Varje steg jag inte orkar ta.

Nu är alla redo för sängen. Mini sover sedan en bra stund.
Mamman ska dricka kaffet och ta en tablett.
Imorgon hoppas jag vakna utan huvudvärk och full av energi.

Kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards