Alla inlägg den 14 december 2016

Av Angie Jeppsson - 14 december 2016 19:29

Tredje dagen som jag jobbar endast 4 timmar. När jag kommer hem är jag fullkomligt slut...
Väntat 2 långa veckor på att få komma tillbaks till psykologen. Jag sov ifrån tiden idag :(
Irriterad över tröttheten. Irriterad över att inte känna mig som mig själv.
Somliga förstår inte att detta är svårare än det verkar.
4 timmar känns egentligen som 4 timmar för mycket. Men jag vill så gärna komma loss. Hitta tillbaks.
Tankarna rusar runt. Oro. Stress.
En undran om jag verkligen befinner mig på rätt plats.
Om jag är redo och om jag någonsin blir det.
Väskan är fortfarande inte stängd. Varken lättare eller mindre rörig.
Jag är inte jag.
Något hindrar mig från att andas.
Hur kunde jag missa tiden... :(

Ovido - Quiz & Flashcards