Alla inlägg den 23 april 2013

Av Angie Jeppsson - 23 april 2013 21:18

Ibland försvinner luften jag andas
Marken jag står på
Arg, för det är inget jag kan styra
Det kommer vid dom dummaste tillfällena
Känslan...Ta mig härifrån
Till...vartsomhelst utom just här
Går en omväg med brödet jag nyss köpt, orkar gå en oväg med brödet jag tvingades köpa när rostebrödet jag ville ha inte fanns, jävla skitaffär, orkar gå en omväg och vara bitter över brödhelvetet, men orkade inte gå vidare och köpa mig ett rostebröd någon annanstans.

Där är jag. Pust.
Vill så gärna säga att jag mår toppen, men d vore en jätte lögn.
Andas. Andas. Andas, någongång måste det ju bli bättre.

Dagens ord. Fan.

Av Angie Jeppsson - 23 april 2013 21:18

Ibland försvinner luften jag andas
Marken jag står på
Arg, för det är inget jag kan styra
Det kommer vid dom dummaste tillfällena
Känslan...Ta mig härifrån
Till...vartsomhelst utom just här
Går en omväg med brödet jag nyss köpt, orkar gå en oväg med brödet jag tvingades köpa när rostebrödet jag ville ha inte fanns, jävla skitaffär, orkar gå en omväg och vara bitter över brödhelvetet, men orkade inte gå vidare och köpa mig ett rostebröd någon annanstans.

Där är jag. Pust.
Vill så gärna säga att jag mår toppen, men d vore en jätte lögn.
Andas. Andas. Andas, någongång måste det ju bli bättre.

Dagens ord. Fan.

Ovido - Quiz & Flashcards